Manisa
28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    59897.068$

DURAKLARDA HİJYEN ÇALIŞMASI YAPILDI

DURAKLARDA HİJYEN ÇALIŞMASI YAPILDI
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ilçesinde korona virüsle mücadele tedbirleri kapsamında otobüs duraklarına yönelik olarak hijyen ve temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.

 

 

Tüm dünyayı etkileyen pandemi sürecinde uyguladığı dezenfekte çalışmaları ile salgına karşı önleyici tedbirleri elden bırakmayan Manisa Büyükşehir Belediyesi, normalleşme adımlarında da temizlik ve hijyen faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda Salihli ilçesinde de otobüs durakları köpüklü su ile yıkanarak, temizlendi. Salihli Muhtarlık İşleri Şube Müdürlüğü’ne bağlı temizlik personelleri, ilçe merkezindeki cam durakların tamamını hijyenik hale getirdi. Manisa Büyükşehir Belediyesi, halkın ortak kullanım alanlarında dezenfekte ve hijyen çalışmalarına devam edecek.

 

Manisa’nın duraklarında hijyen ve temizlik çalışması

Manisa’nın duraklarında hijyen ve temizlik çalışması

Manisa’nın duraklarında hijyen ve temizlik çalışması

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!