Manisa
27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    46.62
  • EURO
    53.12
  • ALTIN
    6012.8
  • BIST
    14.26
  • BTC
    59856.766$

SARIGÖL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YILDIRAK, ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU

SARIGÖL İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ YILDIRAK, ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
Sarıgöl Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin düzenlediği kariyer günlerine katılan Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, 11. ve 12. sınıf öğrencileriyle bir araya geldi.

Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, Sarıgöl Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin düzenlediği kariyer günlerine konuk oldu. Programa konuşmacı olarak katılan Yıldırak, eğitim hayatından örnekler vererek öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Yıldırak, "Çok zor şartlarda okudum ve bugünlere geldim. İmkanlar ne kadar kısıtlı olursa olsun iş sizlerde bitiyor. Sizler istediğiniz takdirde yapamayacağınız şey yok. Bu anlamda sizlere güveniyor ve hepinizi iyi yerlerde görmek istiyorum" dedi.

Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldırak, öğrencilerle buluştu

Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldırak, öğrencilerle buluştu

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!