Manisa
27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    46.62
  • EURO
    53.12
  • ALTIN
    6012.8
  • BIST
    14.26
  • BTC
    59856.766$

SALİHLİ'DE 5 YILDIR GÖREV YAPIYORDU, İLÇEYE VEDA ETTİ

SALİHLİ'DE 5 YILDIR GÖREV YAPIYORDU, İLÇEYE VEDA ETTİ
Manisa’nın Salihli ilçesinde Milli Emlak Müdürü olarak görev yapan Hüseyin Aksun, Uşak Milli Emlak Müdürü olarak atandı. Salihli’de yaklaşık 5 yıldır görev yapan Aksun, ilçeye veda etti.

Salihli’de Milli Emlak Müdürü iken Uşak Milli Emlak Müdürü olarak tayini çıkan Hüseyin Aksun, Kaymakam Mehmet Kâmil Sağlam’a veda ziyaretinde bulundu. Ziyarette, Milli Emlak Müdürü Hüseyin Aksun’a Salihli’de yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür eden Kaymakam Sağlam, özverili çalışmalarından dolayı başarı belgesi takdim etti ve kendisine bundan sonraki görev yerinde başarılar diledi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!