Salihli’de Milli Emlak Müdürü iken Uşak Milli Emlak Müdürü olarak tayini çıkan Hüseyin Aksun, Kaymakam Mehmet Kâmil Sağlam’a veda ziyaretinde bulundu. Ziyarette, Milli Emlak Müdürü Hüseyin Aksun’a Salihli’de yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür eden Kaymakam Sağlam, özverili çalışmalarından dolayı başarı belgesi takdim etti ve kendisine bundan sonraki görev yerinde başarılar diledi.
SALİHLİ'DE 5 YILDIR GÖREV YAPIYORDU, İLÇEYE VEDA ETTİ
Manisa’nın Salihli ilçesinde Milli Emlak Müdürü olarak görev yapan Hüseyin Aksun, Uşak Milli Emlak Müdürü olarak atandı. Salihli’de yaklaşık 5 yıldır görev yapan Aksun, ilçeye veda etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Usta Oyuncu Kadir İnanır Hayatını Kaybetti…
- Vestel Sürecinde Kritik Açıklama! Güzel Haber İçin Geri Sayım Başladı
- Türkiye'de Sosyal Medyada Vakit Geçirenlerin Oranı 10 Yılda İki Katından Fazla Arttı
- Avrupa'da Sıcak Alarmı! Prof. Dr. Orhan Şen'den Korkutan Uyarı
- Manisa'da Hayat Kurtaracak Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.