Manisa
28 Haziran, 2026, Pazar
  • DOLAR
    46.66
  • EURO
    53.15
  • ALTIN
    6130.1
  • BIST
    14.274
  • BTC
    60171.455$

OTOMOBİLDEN KOKAİN ÇIKTI

OTOMOBİLDEN KOKAİN ÇIKTI
Manisa’nın Yunusemre ilçesinde jandarma ekiplerinin durdurduğu otomobilde bulunan 2 kişinin üzerinde yapılan aramada, yaklaşık 30 gram kokain ele geçirildi.


Yunusemre İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri yaptıkları istihbarat çalışması sonucu, Muradiye Mahallesi’nde gece 01.00 sıralarında bir otomobili durdurdu. Araçta bulunan B.S.(24) ve Ö.B.(31) isimli şahısların üzerinde yapılan üst aramasında, yaklaşık 30 gram kokain olduğu değerlendirilen madde ve 4 bin 750 TL para ele geçirildi. İki şüpheli gözaltına alınırken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!