Manisa
26 Haziran, 2026, Cuma
  • DOLAR
    46.62
  • EURO
    53.12
  • ALTIN
    6012.8
  • BIST
    14.26
  • BTC
    59856.766$

MANİSA'DA 160 TON KOZALAK KÜL OLDU

MANİSA'DA 160 TON KOZALAK KÜL OLDU
Manisa’nın Salihli ilçesinde bir firmaya ait depoda çıkan yangında, yaklaşık 160 ton ihracat ürünü kozalak küle döndü.

Yangın Manisa’nın Salihli ilçesine bağlı Taytan Mahallesi Bezirganlı mevkiindeki kozalak deposunda çıktı. Depodan dumanların yükseldiğini fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye sevk edildi. İhbar üzerine olay yerine gelen Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı Salihli Amirliği ekipleri, yangını çalışmalar sonucu söndürdü. Depoda yaklaşık 160 ton ihracat ürünü kozalağın bulunduğu öğrenildi.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!