Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, corona virüsü ile ilgili son dakika gelişmelerini Twitter'dan paylaştı. Bakan Koca, Türkiye Günlük Koronavirüs tablosunu paylaşıp, "Test sayısında 20.000’i aştık. İyileşen toplam hasta sayımız 1.000’i geçti. Virüs, gücünü temas ortamından alıyor. Virüse bu fırsatı tanımayalım. Evde kalalım. Yeni uygulamada davranışlarıyla herkese örnek olan gençlere teşekkür ediyorum" dedi. Tabloya göre, toplam vaka sayısı 27 bin 069'a, hayatını kaybedenlerin sayısı ise 574'e yükseldi. Bakan Koca yaptığı açıklamada, "Test sayısında 20.000’i aştık. İyileşen toplam hasta sayımız 1.000’i geçti. Virüs, gücünü temas ortamından alıyor. Virüse bu fırsatı tanımayalım. Evde kalalım. Yeni uygulamada davranışlarıyla herkese örnek olan gençlere teşekkür ediyorum" dedi.
KORONAVİRÜS ÇOK HIZLI YAYILIYOR
Türkiye'de koronavirüsten 73 kişi daha öldü. Toplam vaka sayısı 27 bin 69'a ölü sayısı 574'e ulaştı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Usta Oyuncu Kadir İnanır Hayatını Kaybetti…
- Vestel Sürecinde Kritik Açıklama! Güzel Haber İçin Geri Sayım Başladı
- Türkiye'de Sosyal Medyada Vakit Geçirenlerin Oranı 10 Yılda İki Katından Fazla Arttı
- Avrupa'da Sıcak Alarmı! Prof. Dr. Orhan Şen'den Korkutan Uyarı
- Manisa'da Hayat Kurtaracak Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.