Manisa Valiliğinden yapılan açıklamada, "İlimiz Alaşehir İlçesine bağlı Gümüşçay Mahallesi 19.04.2020 tarihi saat 24:00 itibariyle; Koronavirüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 19.04.2020 tarihli ve 2020/33 sayılı kararı ile 14 gün süresince karantina altına alınmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur" denildi.
BİR MAHALLE DAHA KARANTİNADA
Manisa Valiliği, Alaşehir İlçesine bağlı Gümüşçay Mahallesinde koronavirüs salgını nedneiyle 14 günlük karantina uygulanacağını duyurdu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Usta Oyuncu Kadir İnanır Hayatını Kaybetti…
- Vestel Sürecinde Kritik Açıklama! Güzel Haber İçin Geri Sayım Başladı
- Türkiye'de Sosyal Medyada Vakit Geçirenlerin Oranı 10 Yılda İki Katından Fazla Arttı
- Avrupa'da Sıcak Alarmı! Prof. Dr. Orhan Şen'den Korkutan Uyarı
- Manisa'da Hayat Kurtaracak Yerli OED Cihazları Hizmete Alındı
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.